Напрями забезпечення фінансової інклюзії в Україні

Поділитися:

Визначено основні проблеми забезпечення доступу широкого кола споживачів до фінансових послуг (фінансової інклюзії) в Україні: недостатній рівень розвитку безготівкової економіки, низький рівень фінансової грамотності населення, обмеженість доступу до фінансової інфраструктури у сільській місцевості, недостатній рівень довіри з боку фізичних осіб до фінансової системи, пов’язаний із неналежним захистом прав споживачів. Запропоновано напрями вирішення даних проблем: поширення в Україні найбільш перспективних видів безготівкових розрахунків; виконання пріоритетів Стратегії фінансової грамотності та досягнення ключових результатів її впровадження; поширення проекту «Укооп 2.0» на всі області України; встановлення банківських платіжних терміналів у всіх поштових відділеннях, розташованих у сільській місцевості; переведення всіх отримувачів соціальних виплат на безготівкову форму оплати.

Фото: flickr.com

Повний текст аналітичної записки: